Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

Какво е отсъждането според шериата за отправянето дуа към еулия (и очакването на помощ от него)?

Да се отправя дуа към еулия и да се очаква помощ от него представлява голямо съдружаване (голям ширк). Това е ширк, за който Аллах Теаля отсъжда тези, които се прекланят пред негови праведни раби:
„Онези, които [съдружаващите] зоват, се стремят да се доберат до своя Господ, кой от тях да бъде най-близо, и се надяват на Неговата милост, и се страхуват от Неговото мъчение. Мъчението на твоя Господ е за опасение."
(17:57)
„И когато Аллах рече: „О, Иса, сине на Мариам, ти ли каза на хората: „Приемете мен и майка ми за богове освен Аллах!" Рече: „Пречист си Ти! Не ми подобава да казвам това, на което нямам право. Ако бях го казал, Ти щеше да знаеш това. Ти знаеш какво има в душата ми, но аз не зная какво има в Твоята душа. Ти си Всезнаещият неведомите неща."
(5:116)
„Онези, които зовете вместо Аллах, са раби, подобни на вас. Призовете ги, нека ви откликнат, ако говорите истината!"
(7:194)
„А нима не виждате какво са ал-Лат и ал-Узза."
(53:19)
(Те са били праведни раби на Аллах, които в миналото хората обожествили.)
Източник: https://wardahasan206.blogspot.com

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма