Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

ДУА ЗА ДЕН АШУРA

ДУА ЗА ДЕН АШУРA
"О, Аллах любими!... Стори в този благодатен ден Ашуре да бъда искрен твой кул... Изпълни сърцето ми с вярата Иман и искренността Ихляс!... Изпълни сърцето ми с обичта Мухаббет към Теб, моя Повелител, към Твоя любимец Хабибуллах а.с.в.!... Обърни сърцето ми към Исляма, Корана и го заздрави по пътя им!... Закотви сърцето ми към Кяба и ме стори от кланящите Намаза мюсюлмани!... Стори ме истински отдаден само на Теб мюсюлманин!... Приеми говеенето ми Оруч и го... стори причина за спаението ми от огъня на Джехеннем!... Приеми четенето ми на Кур'анул-керим и го стори застъпник Шефаатчия на Съдния ден!... Приеми и моя Зикр, с който те споменавах през целия ден!... Стори го причина да се успокои и смекчи моето сърце!... Изпълнено със вярата Иман, искренността Ихляс и състрадателността Мерхамет!... О, Аллах!... Ти си Този, Който държиш сърцата на хората и ги насочваш, както Ти пожелаеш!... Ти си изцеляващия сърцата!... О, Аллах!... Изцели моето сърце от всякакви морални болести и го пречисти от всякакви морални нечистотии!... Ти си единственият, който може да направи това!..." амин,
велхамду лиллахи Раббил. алемин!...
Източник: https://wardahasan206.blogspot.com

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма