Няма нищо лошо в това да се чете от Корана по време на молитвата Тарауих.
Айша (р.а.)е имала робиня, която е водела молитвата й през Рамадан, четейки от Коран .
Предаден от ал-Бухари в муалак хадис (1/245).
Ибн Уахб е казал: Ибн Шихаб е казал:
„Най-добре е да четем от Коран през Рамадан“.
(ал-Мудаууана, 1/224).
Ал-Нуауи е казал:
„Четенето от Коран не анулира молитвата.
По-скоро човек трябва да го направи, ако не е запаметил ал-Фатиха.
Ако отгръща страниците по време на молитва, това не я анулира.
Това е нашата гледна точка и на Малик, Абу Юсуф, Мухаммад и Ахмад.
Край на цитата от ал-Мажму’, 4/27.
Сахнун е казал: Малик е казал: „Няма нищо лошо ако имам води хората (в молитва), като чете от Корана през Рамадан и в наафил молитви.
Ибн ал-Касим е казал:
„Това е макрух в случая на задължителните молитви“.
(ал-Мудаууана, 1/224).
Що се отнася до вдигането и оставянето на Корана, отгръщането на страници, което изисква движения, това е невалидно възражение, защото е доказано, че Пратеникът на Аллах ( с.а.с.) е водел хората в молитва, докато е държал Умаама, неговата внучка.
Предадено от ал-Бухари (494) и Муслим (543).
Да държиш Коран по време на молитва не е по-сериозно от това да държиш малко дете, докато се молиш.