Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

Майка

Моята майка имаше само едно око…
Това ме караше да се отвращавам от нея… защото ми причиняваше неудобство…
Тя работеше като готвачка в училището, в което учех аз, за да издържа семейството ни.
Един ден… в основното училище тя дойде при мен, за да ме погали.
Наистина се почувствах много неудобно… 

Как можа да ми го причини!
Направих се, че не я познавам и я погледнах с поглед изпълнен с отвращение. 
А на другия ден един от учениците ми рече… 

-Майка ти е само с едно око… Уф!
В този момент ми се прииска да погреба душата си и майка ми да изчезне от живота ми.
На другия ден я срещнах и й казах:
-Направи ме за смях, защо не умреш?!!
Но тя не ми отговори !!! 
Не се поколебах в това, което казах… И не помислих за думите си, защото бях много ядосан. 
И не ме интересуваха нейните чувства… 
Пожелах да напусна това място… 
Учех с всички сили и получих стипендия да продължа образованието си в Сингапур. 
И наистина… заминах… завърших образованието си… после се ожених… купих си къща… родиха ми се деца… и бях много щастлив и спокоен в живота ми.
Но в един ден… майка ми дойде да ни посети… не бе ме виждала дълги години… и никога не бе виждала внуците си.
Изправи се пред вратата, а децата ми започнаха да се смеят.
Извиках със силен глас: 
-Как смееш да идваш и да плашиш децата ми?... Махни се от тук!!! Веднага !!!
А тя отговори със спокойствие:
-Съжалявам… Сигурно съм сбъркала адреса…
И изчезна…
След време получих писмо от училището, c което ме кани да се върна у дома.
Излъгах жена си, като казах, че ще пътувам по работа…
След събранието отидох до старата ни къща, в която съм израснал, само да я видя...
Съседите ме известиха, че майка ми… е починала.
Имаше оставено писмо за мен...
"Съжалявам за моето идване в Сингапур, и затова че изплаших децата ти.
Бях много щастлива, когато чух, че ще идваш за събранието.
Обаче аз не мога да стана от леглото си, за да те видя… 
Съжалявам, че ти причиних толкова неудобства в живота ти. 
Знаеш ли… когато ти беше малък претърпя злополука и загуби едното си око.
И като всяка майка, нямах сили да те оставя да растеш с едно око…
И затова…  
ти дадох окото си…
Бях много щастлива и горда, че моят син ще вижда света с моето око.
…С моята обич…
…Твоята майка…

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма