Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

DISCLAIMER

Ассаламу алейкум!
ИншаАллах да намирам всички посетители на блога в добро здравословно състояние и също такова на духа.

Последната дата, на която съм публикувала последния си пост тук, е било през 2017та година. Мсилех си дори да премахна част от преведените от мен публикации. Ще ви кажа защо и после ще уточня защо не съм го направила. Или поне засега.

Времето, в което живеем е толкова динамично! СубханАллах...Дори не само в обществения живот, дори в личните ни животи. Толкова неща преминават през тях всеки ден, а това значи и през нас самите. Но не това е така важното в случая. ВАжното е, че с Исляма на световно ниво, с именитите ни учени се случиха толкова неща. Все още се двоумя дали да използвам имена сеега или да изчакам малко...
Както и да е - учените, които питахме и чиито фатуи четяхме, повечето от тях се оказаха предатели. Няма друга дума. Предатели. Дори и преди съм се чудела на някои техни постановки, но съм си поставяла ограничението, че аз съм незнаещата, че съм недорасла да питам и поставям въпроси относно техни доводи...
А аз самата съм грешала в това! Трябвало е да питам, дори да съм незнаеща, на незнаещщия трябва да се посочи истината, нали?! А съм мълчала! Аллах да ми прости!
Дори когато прочетох във фатуа, че Земята е плоска, просто спрях да чета и превеждам от въпросния именит изтъкнат учен...

Признавам си грешката. Аллах да ми прости!

Не е само това. Другия фактор, поради който спрях да публикувам тук е, че се оказа, че борбата за преобръщане на истината, е започнала така отдавна, че неистините са буквално институционализирани. И сега, ако кажеш нещо против някой хадис, не само нещо, а нещо, подплатено с доводи, като нищо ще бъдещ изяден с парцалите...
Не едва ли не, а буквално Коранът остана само на дума и като знаме! Коранът! Коранът! Да викаме и да ни чуват колко сме вярващи!
А и тук имаше подобно на горното, с фатуите и предателите учени на 20ти век!
Спомням си преди години имаше дори публикация, която бе озаглавена "Фикха на Пророка е по-строг от фикха на Аллах"..

Нямам думи. Беше няколко години след приемането ми на Исляма и пак реших, че нещо не съм знаеща явно, но никак не разбирах! Ама как така има фикх на Пророка и фикх на АЛлах?!? Ами не е ли само един и ПРорока е не обикновен пророк, а Пророк на Аллах!

В статията бяха изредени разликите между "двата фикха". Например за наказването на доказана зина при Аллах е боя с камшик, а при Пророка с.а.с. е убиване с камъни!
Чудех се тогава "Ама защо така в малко над 600стр за толкова важно нещо Аллах не е споменал за убиване с камъни?!?" При условие, че дори коленето на животно не е позволено с тъп нощ или да се мъчи животно, та камо ли човек...И т.н. Чуденки, но защо съм мълчала?! Пусто му и недоверие към себе си!

ПРосто спрях за себе си да чета и да превеждам за блога. АЛхамдулиллах преведох по поръчка няколко книги, сега е в ход поредната, която моя син превежда, а аз редактирам.
Книги, които ВСЕКИ мюсюлманин трябва да прочете. ИншаАллах!
Със сигурност, иншаАЛлах, ще дам имената на книгите и авторите, Аллах да ги възнагради!

Хора, върнете се към Корана и не казвайте, че трябва да четете нешо повече за Исляма, освен Корана. Той за един живот не е достатъчен да се разучи, камо ли пък и недостатъчен! Бих казала, че живота не е достатъчен за Корана, а не Корана за живота ни...


Аллах да помага на всички ни да сме на Правия път, да ни закриля и да ни помага в доброто!

Ассаламу алейкум!




Източник: https://islambulgaria.blogspot.com

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма