Хадиса за магия направена върху Пратеника на Аллах (сас) е сахих хадис записан от ал-Букхари, Муслим и други от имамите на хадиси.
Ахл-ас-Сунна приема историята и никой не я отрича, освен тези които измислят нововъведения.
Следва хадиса, неговите източници, значението му и отхвърлянето на становищата на тези, които го отричат.
Разказва се че Аиша (ра) е казала:
„Магия беше направена върху Пратеника на Аллах (сас) докато той започна да си представя, че прави нещо, което всъщност не бе направил.
Един ден той направи дуа и после ми каза:
„Знаеш ли че Аллах ми показа в какво се крие лекът ми?
Двама мъже дойдоха при мен, единят седна до главата ми, другият до краката ми.
Единят попита другия:
„Какво му е заболяването на този човек?“
Другият отвърна: „Омагьосан е.“
„Кой го е омагьосал?“
„Лабиид ибн ал-Асам“ „С какво?“
„С гребен и коса, която е имало по него.“
„Къде е?“
„В кладенеца на Даруан.“
Пратеникът (сас) след това отиде до кладенеца, после се върна и каза на Аиша (ра) „Полмите му са като глави на дяволи.“ Аз попитах:
„Извади ли го?“
Той отвърна:
„Не.
Аллах ме излекува, и се страхувах че това може да донесе зло на хората.“
След това закопаха кладенеца.
Разказан от ал-Букхари, 3268, и Муслим, 2189
Ал-Мазари каза:
„Тези, които измислят нововъведения отричат този хадис и твърдят че отнема от статута на Пратеника.
Те казват, че всичко, което води към това, е лъжа.
Всичко това трябва да бъде отхвърлено.
Ибн Хаджар казва за хадиса, че в него ясно е посочено за магията направена върху Пратеника на Аллах (сас).
Ийад казва:
„Това е ясно, че е бил омагьосан“
(като си е представял че върши неща, които не е правил)
Затова няма съмнение, че хадиса е сахих.
И Алах знае най-добре.
От фетвите на Шейх Салих ал-Мунаджид