Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

Хадиса за магия направена върху Пратеника на Аллах (сас)

Хадиса за магия направена върху Пратеника на Аллах (сас) е сахих хадис записан от ал-Букхари, Муслим и други от имамите на хадиси.
Ахл-ас-Сунна приема историята и никой не я отрича, освен тези които измислят нововъведения.
Следва хадиса, неговите източници, значението му и отхвърлянето на становищата на тези, които го отричат.
Разказва се че Аиша (ра) е казала:
„Магия беше направена върху Пратеника на Аллах (сас) докато той започна да си представя, че прави нещо, което всъщност не бе направил.
Един ден той направи дуа и после ми каза:
 „Знаеш ли че Аллах ми показа в какво се крие лекът ми?
 Двама мъже дойдоха при мен, единят седна до главата ми, другият до краката ми.
 Единят попита другия:
 „Какво му е заболяването на този човек?“
 Другият отвърна: „Омагьосан е.“
„Кой го е омагьосал?“
 „Лабиид ибн ал-Асам“ „С какво?“
 „С гребен и коса, която е имало по него.“
 „Къде е?“
 „В кладенеца на Даруан.“
 Пратеникът (сас) след това отиде до кладенеца, после се върна и каза на Аиша (ра) „Полмите му са като глави на дяволи.“ Аз попитах:
 „Извади ли го?“
 Той отвърна:
 „Не.
 Аллах ме излекува, и се страхувах че това може да донесе зло на хората.“
 След това закопаха кладенеца.
Разказан от ал-Букхари, 3268, и Муслим, 2189
Ал-Мазари каза:
 „Тези, които измислят нововъведения отричат този хадис и твърдят че отнема от статута на Пратеника.
Те казват, че всичко, което води към това, е лъжа.
 Всичко това трябва да бъде отхвърлено.
Ибн Хаджар казва за хадиса, че в него ясно е посочено за магията направена върху Пратеника на Аллах (сас).
Ийад казва:
„Това е ясно, че е бил омагьосан“
(като си е представял че върши неща, които не е правил)
Затова няма съмнение, че хадиса е сахих.
И Алах знае най-добре.
От фетвите на Шейх Салих ал-Мунаджид

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма