Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

Дани Блум, играч на ФК Нюрнберг, прие Ислям

Източник: http://www.bild.de
За BILD Дани Блум каза: "Ислямът ми дава надежда и сила. Молитвата успокоява душата ми."
Vergrößern
Foto: Bernd Krause
Блум премива в ФК Нюрнберг през юли, тимът се състезава във втора дивизия на германската Бундеслига.

Малко след като се присъединяването си към клуба той контузва коляното си и е принуден да отсъства 6 месеца от терена.
Danny Blum in einer Moschee

Foto: Bernd Krause
Блум споделя: "Бях сприхав, безотговорени не знаех къде е мястото ми".
Седейки вкъщи, Блум започнал да се пита каква е цената на това, което прави, на целия му живот: "Живот в разкош - купони всеки уикенд. Никаква отговорност за нищо. И какво ще стане, когато се пенсионирам?"
Vergrößern
Foto: Bernd Krause
За Блум става ясно: "Досегашният ми живот не е всичко! Явно мога да живея по-добре".
Говори с приятелите си за религията, за която обаче се информира по друг начин. Използва Интернет в търсенето на книги и знание.
"Посетих джамия и веднаха пулсът ми се ускори. Усетих, че това е за мен и исках да знам повече". 
Danny Blum betet in einer Moschee

Foto: Bernd Krause
Той вече се моли по 5 пъти на ден и консумира само Халал храни. Алкохолът е табу. 
Блум споделя, че когато съобщил решението си на родителите си, те били малко уплашени: "Те са благочестиви християни. Скоро обаче ми казаха, че трябва да вървя по този път, който смятам за правилен".
"Приятелката ми не е мюсюлманка и за мен това не е проблем. Не я притискам. Ислямът е мирна религия. Вярата ми казва да не притискам никого за нищо, което той сам не иска. Всичко трябва да е доброволно, от сърце". 
По същия начин и от отбора са толерантни с него: "Всеки има свои вярвания и върви по собствения си път. И всеки трябва да направи това по свой собствен начин. "
Източник: https://islambulgaria.blogspot.com

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма