Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

Лечение и защита от магия, уроки и зли очи

Джабир радияллаху анху, е предал: “Когато попитали  Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, за премахването на магия посредством друго чародейство, и той казал: “Това са деяния на шейтана!” /Този хадис е сведен от Ахмед 3/294, Абу Дауд 3868. Достоверността на хадиса са потвърдили имам Ибн Муфлих, шейх Мухаммед Ибн Абд ал-Ваххаб и Абд ал-Кадир ал-Арнаут.
Ибн ал-Кайим е казал: “Премахването на магия от онзи, комуто е сторена бива два вида. Първият: с аналогична магия, и това е от деянията на шейтана, защото с това, както премахващия магията, така и онзи, върху когото тя е сторена се приближават към шейтана посредством онова, което той обича. Вторият: премахването на магия със заклинания (специални молитви дуа), обръщане към Аллах с молби дуа и т.н. това е позволено.” Виж. “Заад ал-маад” 4/124.

Молба дуа към Всевишният Аллах

Всевишният Аллах е казал:
Кой откликва на бедстващия, ако Го позове, и премахва злото, и ви сторва наследници на земята? И така, има ли друг бог, освен Аллах? Ала вие рядко се поучавате!/27:62/

Позволеното заклинание (рукъия)

Хафиз Ибн Хаджар е написал: “Учените са единодушни, че заклинанията (рукъия) са позволени при спазването на три условия: 1. Ако заклинанията (рукъия) са слова на Всевишният Аллах от Свещения Коран, Неговите имена или качества (сифаат); 2. Ако заклинанията (рукъия) са изговарят на арабски език или на език, чиито смисъл е ясен; 3.При наличие на убеденост, че заклинанията (рукъия) сами по себе си не носят полза, освен по волята на Аллах и ако Той пожелае това!” Виж “Фатх ал-Бари” 10/206.
Най-доброто от заклинанията (рукъия) се явява Свещения Коран-Книгата на Всемогъщия Аллах! Всевишният Аллах е казал:
Ние низпославаме в Корана това, което е изцеление и милост за правоверните, а на угнетителите той надбавя само загуба./17:82/

Абу Саид ал-Худри е предал: “Веднъж, когато бяхме на поход и се установихме в една долина, при нас дойде една робиня и каза: “Вожда на едно селище бе ухапан от змия, а нашите мъже отсъстват. Може ли някой от вас да прочете заклинание  (рукъия)?” С нея тръгна един мъж, който не бе известен сред нас със своите знания за заклинанията (рукъия). Той прочел заклинание (рукъия), и вожда оздравял. След това той заповядал да дадат на прочелия заклинанието (рукъия) тридесет овце и ни напои с мляко. След като мъжа се завърна при нас, ние го попитахме: “Ти прочете разрешено заклинание  (рукъия) или му прочете заклинание от времената на невежеството джахилия (както във времето на невежеството преди Исляма)?” Той каза: “Аз прочетох като  заклинание (рукъия) , единствено и само Умм ал-Китаб (сура “ал-Фатиха”). Тогава ние казахме: “Не правете нищо, докато не отидем при Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и не го попитаме”. Когато пристигнахме в Медина, и разказахме това на Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и той каза: “Какво го е накарало да знае, че тя (сура ал-Фатиха) се явява заклинание?" /Този хадис е сведен от ал-Бухари 5404 и Муслим 2201.

Айша радияллаху анха, е предала, че веднъж Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, влязъл при нея, когато една жена я е лекувала, четейки заклинание, и тогава той салляллаху алейхи ве селлем, казал: “Лекувай я с Книгата на Аллах”. Виж. “ас-Силсиля ас-сахиха” 1931.

Ибн ал-Кайим е казал: “Коранът–това е съвършеното лекарство за всички болести на душата и тялото, болестите на земния и отвъдния живот. Да се постигне изцелението посредством заклинанието обаче не се отдава на всеки. Ако болният умело е лекуван чрез заклинания (от Корана), като го обърне против болестта с твърдата убеденост и вярата, с пълното съгласие и увереност, като изпълнява всички изисквания на заклинанието(рукъия), то тогава болестта никога не ще му се съпротивлява.Та и как може някаква си болест да противостои на Словото от Повелителя на земята и небесата, което ако бе низпослано на планините те биха рухнали и биха се превърнали в пух и прах, а ако Словото бе низпослано на земята, тя би се разцепила! В Свещения Коран се съдържа указание за лечение и причината на всички болести на душата и тялото, а така също и защита от тях за онези, които Всевишният Аллах е дарил със знание и разбиране на Неговата Книга…Всевишният Аллах е казал:Неимлибедостатъчно, четинизпослахмеКнигата, коятосечетепредтях?/29:51/. Който не бъде излекуван от Свещения Коран, той няма да бъде излекуван от Аллах, а на комуто не е достатъчен Свещения Коран, то Аллах няма да му даде Своята доста достатъчност!” Виж “Заад ал-маад” и “ат-Тибб ан-набауи” 253.

Пророкът салляллаху алейхи ве селлем, не е отделял определена сура и някои айети, а е споменал Книгата на Аллах като цяло, от което става ясно, че Свещения Коран като цяло се явява лечение. От многовековната практика е известно, че посредством четенето на айети от Свещения Коран се отдава да се премахне магията, да се излекуват психическите заболявания, уроки и злите очи, но също така и най-различни органични заболявания.

Унищожаване на магията

Шейх Ибн ал-Кайим е казал: “Да се открие и да се унищожи злото от магията е най-доброто изцеление от чародейството. Достоверно се съобщава от Пратеника на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, че той е попитал своя Повелител за това и Всевишният Аллах му е указал местонахождението на магията, която е била в кладенеца. След като я изкарали от кладенеца, магията била премахната от Пророка салляллаху алейхи ве селлем. Същото се отнася и за извличането на магията от стомаха приета с храна. Виж “Заад ал-маад” 3/104.
Не е лесно да се намери магията, тя може да изглежда по най-различен начин. Тя бива във вид на свързани възли като връв, или някакви непонятни медни жици с гайки и още нещо. Следва да се отправя дуа към Всевишния Аллах, за да бъде открито местонахождението на магията или чародейството.

Имаше един случай, когато един мой много близък брат намери магия в собствената си възглавница.
А между другото един от най-разпространените методи на магия се явява поемането й чрез храна, за което е споменал Ибн ал-Кайим, много често тя попада в стомаха с храната. Според признанието на някои жени е известно, че порочните жени добавят в храната кръв от месечния менструален цикъл, за да привлекат и очароват някой мъж.
Който се уповава по подобаващ начин на Аллах и прибягва за помощ само и единствено към Него Един е Той и няма съдружници, то тогава Всевишният Аллах ще го защити от магията, от уроки, зли очи и от злите помисли на шейтаните и неверниците кяфири!
Четене на айет ал-Курсий
Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, е казал:  “Този, който е прочел айет “ал-Курсий”след задължителната молитва намаз, ще бъде под защитата на Аллах до следващата (задължителна) молитва намаз.” /Този хадис е сведен от ат-Табарани в “ал-Кабир”. Хафиз ал-Мунзири и ал-Хайсами смятат иснада на този хадис за надежден хасан, и с него са се съгласили шейх Абд ал-Кадир ал-Арнаут и Шуайб ал-Арнаут. Виж См. “Маджма’у аз-зауаид” 2/148 и “Тахридж Заад ал-маад” 1/164./
Съобщава се, че веднъж, когато Абу Хурейра радияллаху анху, охранявал събрания  зекят, хванал крадец, който му казал: “Пусни ме, и аз ще те науча на такива слова, които Аллах ще стори полезни за теб!” Абу Хурейра попитал: “Що за слова са това? Онзи му казал: “Когато легнеш да спиш, прочети “айет ал-Курсий” от начало до край, и с теб винаги ще се намира хранител от Аллах, а шейтан не ще те доближи до сутринта!” След тази случка Абу Хурейра разказал за това на Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и той казал: “Той действително ти е казал истината, независимо, че е отявлен лъжец!” След което  Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, съобщил на Абу Хурейра, че това е бил самият шейтан в облика на човек. /Този хадис е сведен от  ал-Бухари 2311./
Също така в хадис от Убай Ибн Кааб се съобщава, че веднъж запасите от неговите фурми са намалели, и изведнъж през нощта той решил да ги наобиколи. Докато ги наглеждал той видял някой приличащ на пълнолетен юноша, с който се поздравил и го попитал: “Какво си ти, джин или човек?!” Юношата му отговорил: “Джин”. Убай му казал: “Протегни ми ръката си!”. Когато той му подал ръката си, видял, че ръката му е подобна на кучешка лапа с козина на куче. Убай го попитал: “Така ли са създадени джиновете?!” Той му отвърнал: “Джиновете знаят, че сред тях няма по-силен от мен”. Убай попитал: “Какво те е довело насам?” Той му отговорил: “До нас достигна(информацията), че ти обичаш да даваш милостинята садака, затова дойдохме, за да ти отнемем препитанието”. Убай попитал: “Какво ни защитава от вас?” Джинът отговорил: “Айет ал-Курсий от сура “ал-Бакара”. Който прочете този айет сутрин, то той ще бъде защитен от нас до вечерта, а този, който го прочете вечерта, ще бъде защитен от нас до сутринта”. Когато се развиделило, Убай отишъл при Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и му разказал всичко, и  Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, му казал: “Той ти е казал истината, въпреки че той е скверен!” /Този хадис е сведен от ан-Насаи в “ас-Сунан ал-Кубра” 6/239, ат-Табарани в “ал-Кабир” 541, Ибн Хиббан 784. Хафиз ал-Хайсами посочил, че всички разказвачи на хадиса са надеждни хасан. Хафиз ал-Мунзири е определил иснада на този хадис като добър, а шейх ал-Албани е определил този хадис като достоверен сахих. Виж “Маджма'у аз-зауаид” 17012, “Сахих ат-таргиб” 662./

Али Ибн Абу Талиб радияллаху анху, е казал: “Не съм видял никой от тези, които са приели Исляма,и който е разумен, когато ляга да спи, да не прочете айет “ал-Курсий.” /Сведено от Ибн Абу Дауд. Хафиз Ибн Хаджар е определил иснада за надежден хасан. Виж “ал-Футухат ар-раббания” 3/171.

И Аллах знае най-добре!
Хвала на Аллах– Повелителя на световете! Мир и благослов на Пророка Мухаммед салляллаху алейхи ве селлем, на членовете от неговото семейство, неговите сподвижници, и който е последвал искрено техния път!

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма