Всичко за Исляма Всичко за Исляма
pemben

Latest news

pemben
pemben
Loading ...

ИСТОРИЯ ЗА СИЛНА ВЯРА И УПОВАНИЕ В АЛЛАХ (С.Т.):

 Искам да купя чудо
Едно момиченце влезна в стаята си и измъкна буркан от сладко от тайното си място в шкафа.
Момиченцето изсипа съдържанието на пода и внимателно го преброи.
Дори три пъти.
Сумата трябваше да бъде напълно точна.
Не биваше да става грешка.
Като върна внимателно монетите обратно в буркана и завъртя капачката, тя се шмугна през задна
та врата и тръгна към аптеката на Рашид.
 Момиченцето търпеливо чакаше аптекарят да й обърне внимание,но той беше твърде зает в момента.
Таснийм тропна с краче,за да създаде шум;
 нищо.
Прочисти гърлото си с най-неприятният звук,който можеше да издаде;
отново нищо.
Накрая тя взе монета от буркана си и я пусна върху стъкления щанд.
Това даде резултат .
„Какво искаш?”
-попита фармацевта с раздразнен глас.
”Говоря с брат си от Лахор,когото не съм виждал от години,”-каза той без да очаква отговор на въпроса си.
„Ами аз искам да купя ччч….”
Аптекарят погледна втренчено със същия ядосан вид.
„Той е наистина много болен  и аз искам да купя чудо.”
„Моля,какво каза?”
-попита продавачът
„Брат ми Аслам има нещо лошо,което расте в главата му и баща ми каза,че само чудо може да спаси брат ми.
И така колко струва едно чудо?”
„Ние не продаваме чудеса тук,момиченце.
Съжалявам,но не мога да ти помогна.”-отвърна фармацевта като поомекна малко.
„Вижте,аз имам пари,за да платя за чудото.
Ако не са достатъчно,ще донеса още.
Само ми кажете колко струва?”
Братът на аптекаря беше добре облечен мъж от Лахор.
Той се наведе и попита момиченцето:
”От какво чудо се нуждае брат ти?”
„Не зная,”
-отвърна Таснийм,поглеждайки на горе,
”Знам само,че е много болен и мама каза,
че той се нуждае от операция.
Но баща ми не може да плати за нея,затова аз искам да използвам моите пари.”
„Колко пари имаш?”
-попита мъжът от Лахор.
„Десет и половина рупии.
И това е всичко,което имам,но мога да намеря и още ако трябва.”
„Я виж ти какво съвпадение.”
-усмихна се мъжът.
”Десет и половина рупии-точната цена за чудо за братчето ти.”
Той взе парите й в една ръка,а с другата хвана нейната ръчичка и каза:
„Заведи ме до дома ти.
Искам да прегледам брат ти и да се срещна с твоите родители.
Нека видим дали аз имам чудото което ти трябва.”
Този добре облечен мъж от Лахор беше доктор Ашраф Бег,хирург, специалист по невро-хирургия.
Операцията беше извършена безплатно и не мина дълго време и Аслам отново си беше вкъщи и се чувстваше добре.
Майката и бащата си говореха щастливо за веригата от събития,която ги беше довела до тук.
„Тази хирургия ,”
-въздъхна майка й.”
Беше истинско чудо.
Чудя се колко ли би струвало?”
Таснийм се усмихна.
Тя знаеше точно колко струваше чудото…
Десет и половина рупии плюс вярата на малкото момиче.
Свещеният Коран казва:”
И ако се разболя,Той ме изцелява.”
(сура Шуара:80)
И мйката също знаеше точно колко струваше едно чудо…безрезервното отдаване на професията си на доктори като Ашраф Бег
Свещеният Коран казва:
”Настанилите се в дома (на преселението Ал-Медина)
и (приели) вярата преди онези,които се преселиха там,ги обичат и не усещат в сърцата си завист за онова,което им бе дарено.
Предпочитат ги пред себе си дори,ако те самите са в нужда.
А които се опазят от скъперничеството на душите си те са сполучилите.”
(сура Хашр:9)
Източник: https://wardahasan27.blogspot.com

About the author

مدرستي الإماراتية Emirates Schools

Comments


call us

If you like the content of our blog, we hope to stay in constant contact ، Just enter your email to subscribe to the blog express mail to receive new blogs firstً new blog up-to-date ، You can also send a message by clicking the button next to ...

About the site

authorВсичко за Исляма" Арабската дума "Ислям" означава "постигане на мир чрез преклонение пред Аллах". Думата "мюсюлманин" произлиза от съществителното "Ислям" и означава "някой, който чрез преклонението си пред Аллах е достигнал до съвършен мир."

Learn more ←

Copyright © All Rights Reserved

Всичко за Исляма